11.12.14

İspanya'ya yolculuk


Bir eğitim için Granada Üniversitesine gidecektim. İspanya'ya gitmişken Picasso ve Dali müzelerini de görmek istiyordum, bu yüzden Barcelona ve Figueres'e de gidecektim. Önce Barcelona' ya gidip bir Hostele yerleştim.



  • Ucuz hostelin yahnisi olarak her gece bir patlama sesiyle uyanıyordum "şalter atması"ymış. Paldır küldür merdivenlerden inme seslerinden sonra şalter açılıyor herşey normale dönüyordu. 



Hostel resepsiyonu



Kahvaltıdaşım koreli



Kahvaltı, internet cafe, kütüphane hepsi içinde. Kitaplar gelişim haşet



 Barcelona meydanında ilk adres sorma denememde "git kendin bul" tarzında bir cevap aldım.




  • Hem yol tarif edip hem akordeon çalan ispanyol ciguli



  • Kaykayı elinde bir ispanyol genci



  • Orta yaşlı İspanyol kadın tipi



  • Sabahları haritalara bakarak ve büyük ciddiyetle yaptığım planlar, gün içinde uçup gidiyor, yine el yordamı yine insan yardımı en etkili yöntem oluyordu.



Barcelonetta plajı. Şehir plajı gibi bi plaj. İnsanın fazla vakti yoksa ve denize girmek istiyorsa gidebileceği bi yer. 



  • İstiridye pazarı.



  • Dali Müzesine gidiş. Dali müzesi Figüeres'de. Trenle Barcelonadan sanırım 1.5 saat uzaklıktaydı. Gün içinde gidip dönebiliyorsun. 



  • Dali sonrası güvercinlerle yedik içtik bi ziyafet yaşadık


    • Granada'ya gidiş. Barcelona'dan uçakla 1 saat kadar uzaklıkta



    • Grana'da da boğa güreşi afişleri. Çok ayıp


  • Granada'da müzik




Granada'daki El Hamra sarayı sayesinde batıdayken doğu etkisinde kaldım.


O sırada İstanbul







0 yorum:

Yorum Gönder